Sabtu, 14 September 2013

Beras dan Rempah Nasi Arab al-Bayt

Anda ingin masak sendiri pelbagai jenis Nasi Arab di rumah? Dapatkan Set Beras dan Rempah Nasi Arab untuk masakan Nasi Kabsah Ayam, Nasi Maqlubah Ayam, Nasi Mandy Kambing Yaman dan Nasi Mandy Ayam Saudi. Dapatkan melalui Ejen Kajang (019-3478217).

28 Julai 2013, saya mula membeli keempat-empat jenis set beras dan rempah Nasi Arab keluaran al-Bayt ini. Pada mulanya saya sebagai pengguna sahaja. Saya amat berpuas hati dengan rasanya. Oleh kerana ramai yang bertanya dan ingin membeli, saya membuat keputusan untuk menjadi salah seorang daripada pengedar atau disebut sebagai ejen.

19 Ogos 2013, saya mula membuat pesanan sebagai Ejen Kajang dan menjualnya pula. Setakat ini, al-Bayt mengeluarkan empat jenis Set Beras dan Rempah Nasi Arab (Home Made), Cita Rasa Asli Arab.

Rempah Arab al-Bayt (MA0174736-T) ketika ini mengeluarkan set beras serta rempah untuk Nasi Kabsah Ayam, Nasi Maqlubah Ayam, Nasi Mandy Kambing Yaman dan Nasi Mandy Ayam Saudi. Syarikat ini terletak di Bukit Baru, Melaka.

Para pelanggan yang berada di sekitar daerah Hulu Langat, Selangor boleh miliki segera produk ini daripada Ejen Kajang. Jom beli Nasi Kabsah Ayam, Nasi Maqlubah Ayam, Nasi Mandy Kambing Yaman dan Nasi Mandy Ayam Saudi daripada saya sekarang sementara stok masih ada. Hubungi Encik Jeehan di talian 019-3478217.

Kumpulan Nasyid Hijjaz

Kumpulan Nasyid Hijjaz
Klik pada gambar untuk menonton video YouTube.

Anugerah Sahabat Hijjaz Setia

Kenangan di Negara Arab

WELCOME

WELCOME
http://jeehan75.blogspot.com

MURAQABAH

  • Naib 2007 SMKBBSL.
  • Dhabit 2009 SKSS.
  • Rais 2010 SKSI2 (SMKSAAS).
  • Naib 2012 SJK(C)B.
  • Rais 2013 SKTR (SMKSAAS).
  • Rais 2015 SKBT (SMKBTK).
  • Rais 2016 SKJE (SMKDABB).
  • Rais 2017 SKLA (SMKTK).
  • Rais 2018 SKBTHO2 (SMKTT).
  • Dhabit 2023 UIS & UTAR (SMKTT) Murafiq.